نارسایی کلیوی با 38 درصد از عملکرد کلیه برگشت پذیر است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با 38 درصد از عملکرد کلیه برگشت پذیر است

کلیه با 38 درصد از عملکرد کلیه برگشت پذیر است "من یک سوال در مورد نارسایی کلیه، عملکرد کلیه من است 38٪ در حال حاضر قابل برگشت؟" در واقع، با درمان به موقع و صحیح، تابع کمتر کلیه می تواند بهبود یافته تا حدی، اما هیچ کس نمیتواند بگوید که آیا شما به طور کامل می تواند، که بسیاری از عوامل را باید معکوس شود تاثیر می گذارد اثر درمانی.

چه عملکرد کلیه به معنی 38٪ برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

38٪ عملکرد کلیه بدان معنی است که نه تنها 38٪ کلیه ها می تواند موثر کار می کنند و این بیماری در حال حاضر در مرحله 3، اما نزدیک به مرحله 4 (زیر 30٪). اما اگر شما این فرصت، این علائم را از دست ندهید آنها در این مرحله رخ داده است سرعت بخشیدن به پیشرفت آن و انجام آسیب بیشتر به کلیه ها.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟

شما می دانید که عملکرد کلیوی کمتر است به دلیل مشکلات کلیوی، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود، شما نیاز به تصحیح اختلال کلیوی، که بدان معنی است که شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و آسیب دیده را ترمیم.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، می تواند کلیه های آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده daños.Con کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، عملکرد کلیه 38٪ تعمیر شما ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: